Kiegészítők fotózása közösségi oldalra
A közösségi oldalak rendkívül népszerűek napjainkban, a társadalom jelentős része regisztrált felhasználója valamelyiknek, még a hírességek is aktívan használják ezen oldalakat, például az instagramot. A közösségi média ma már annyira fejlett, hogy különféle csoportok is vannak, ahol tanácsot, segítséget kaphatunk, inspirálódhatunk az adott témán belül, ezekbe egyéni csatlakozás szükséges. A magánszemélyeken kívül cégek is előszeretettel veszik igénybe a közösségi médiában rejlő lehetőségeket, ugyanis reklámozhatják magukat, termékeiket, amelynek hatására több vásárlóra tehetnek szert, így növelhetik bevételeiket. Ahhoz viszont, hogy el is érjék céljaikat, elengedhetetlen a jó termékfotó, aminek csalogatónak kell lennie. Ez főleg igaz az online térben, ahol a vásárló nem találkozik fizikailag az adott dologgal, ezért elsősorban a fotó alapján tudja meggyőzni az érintett felet a vásárlásról, mivel az ember leginkább vizuális típus.
Milyen a jó termékfotó?
A cél, hogy a tárgyra maximálisan felhívjuk a figyelmet, kiemelve előnyös tulajdonságait. Gyakorlatilag azt kell elérni, hogy a potenciális vevő szinte vágyjon a termékre, éppen ezért a reklámfotóknál a figyelemfelkeltés a lényeg. A tárgy környezete, a megvilágítás, a beállítások, szűrők használata és az utómunkák is meghatározzák, hogy milyen lesz a végeredmény.
A reklámfotó nem terméket árul, hanem érzelmeket és vágyat ébreszt az érdeklődőben. Akkor éri el a célját, ha a leendő vevő a termék részesévé szeretne válni. A termékfotó olyan marketingfogás, ami pszichológiai alapra van helyezve, ezzel személyiséget adva a márkának. A reklámfotókkal maximálisan lehet befolyásolni az érzelmeket.
A reklámfotózás magas minőségben nem egyszerű feladat, a rossz képekkel pedig nem érhetjük el a várva-várt hatást, ezért célszerű megbízni egy kifejezetten ezzel foglalkozó szakembert, akinek már bőven van tapasztalat a háta mögött.